Здравейте, колеги!
От няколко дни карам с нов термостат Behr. Днес при външна температура от 4*, включено парно на 26* и леко каране в натоварено движение колата държеше около 80*. Ако я карам до 2000 оборота с включено парно рядко преминава 80-82 градуса, но ако я настъпя 1-2 пъти веднага си прави 90 и след това като поседя на светофар пак падат. С изключено парно държи по-висока температура, но с включването веднага пада.
Изчетох доста теми за термостати и загряване и забелязах, че доста хора казват, че уреда в купето показва по-ниска температура от реалната, но все пак според мен температурата не трябва да варира много.
Та въпросът ми е нормално ли е при загряла на 90* кола като пусна парното на място да й пада температурата? Защото сега е 4 градуса, но като стане -10 и се заледи не може да се ръчка и ще загрява още по-бавно и при включено парно съответно още по-ниска температура. Кажете какво е вашето мнение.
ПП: Някой знае ли разликата между термостатите G817.88 и G913.88, разликата е в каталожния номер и цвета на датчика (изрично пише зелен датчик и черен датчик), което предполагам, че щом го описват има някакво значение.
ППП:Това, че нямам кора под двигателя може ли да доведе до по-лесно охлаждане на двигателя.
Темата вече стана много дълга, но поне да питам за всичко. Днес като спрях проверих маркучите към радиатора и и двата бяха студени. Също и веднъж забелязах, че при паркиране работеше перката, въпреки, че показваше 70-75 градуса на таблото. Това едва ли би се отразило при затворен термостат, но все пак.
От няколко дни карам с нов термостат Behr. Днес при външна температура от 4*, включено парно на 26* и леко каране в натоварено движение колата държеше около 80*. Ако я карам до 2000 оборота с включено парно рядко преминава 80-82 градуса, но ако я настъпя 1-2 пъти веднага си прави 90 и след това като поседя на светофар пак падат. С изключено парно държи по-висока температура, но с включването веднага пада.
Изчетох доста теми за термостати и загряване и забелязах, че доста хора казват, че уреда в купето показва по-ниска температура от реалната, но все пак според мен температурата не трябва да варира много.
Та въпросът ми е нормално ли е при загряла на 90* кола като пусна парното на място да й пада температурата? Защото сега е 4 градуса, но като стане -10 и се заледи не може да се ръчка и ще загрява още по-бавно и при включено парно съответно още по-ниска температура. Кажете какво е вашето мнение.
ПП: Някой знае ли разликата между термостатите G817.88 и G913.88, разликата е в каталожния номер и цвета на датчика (изрично пише зелен датчик и черен датчик), което предполагам, че щом го описват има някакво значение.
ППП:Това, че нямам кора под двигателя може ли да доведе до по-лесно охлаждане на двигателя.
Темата вече стана много дълга, но поне да питам за всичко. Днес като спрях проверих маркучите към радиатора и и двата бяха студени. Също и веднъж забелязах, че при паркиране работеше перката, въпреки, че показваше 70-75 градуса на таблото. Това едва ли би се отразило при затворен термостат, но все пак.
Comment