Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормално загряване на 147 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нормално загряване на 147 1.9 JTD

    Здравейте, колеги!
    От няколко дни карам с нов термостат Behr. Днес при външна температура от 4*, включено парно на 26* и леко каране в натоварено движение колата държеше около 80*. Ако я карам до 2000 оборота с включено парно рядко преминава 80-82 градуса, но ако я настъпя 1-2 пъти веднага си прави 90 и след това като поседя на светофар пак падат. С изключено парно държи по-висока температура, но с включването веднага пада.

    Изчетох доста теми за термостати и загряване и забелязах, че доста хора казват, че уреда в купето показва по-ниска температура от реалната, но все пак според мен температурата не трябва да варира много.
    Та въпросът ми е нормално ли е при загряла на 90* кола като пусна парното на място да й пада температурата? Защото сега е 4 градуса, но като стане -10 и се заледи не може да се ръчка и ще загрява още по-бавно и при включено парно съответно още по-ниска температура. Кажете какво е вашето мнение.

    ПП: Някой знае ли разликата между термостатите G817.88 и G913.88, разликата е в каталожния номер и цвета на датчика (изрично пише зелен датчик и черен датчик), което предполагам, че щом го описват има някакво значение.

    ППП:Това, че нямам кора под двигателя може ли да доведе до по-лесно охлаждане на двигателя.

    Темата вече стана много дълга, но поне да питам за всичко. Днес като спрях проверих маркучите към радиатора и и двата бяха студени. Също и веднъж забелязах, че при паркиране работеше перката, въпреки, че показваше 70-75 градуса на таблото. Това едва ли би се отразило при затворен термостат, но все пак.

  • #2
    JTD115 ли ?
    На моята кола си седи по средата и не мърда, на 147ца също, само че по памет на алфата беше със зелен датчик.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      115, да. До колкото си спомням и моят е зелен.

      Comment


      • #4
        Колегата моята застава савсем малко под 90( на около 88 градуса) и не мърда !
        Audi A6 3.0 TDI
        Infiniti FX35

        Comment


        • #5
          При мен е така..загрява до определени градуси и като пусна парното падат..с нов термостат съм...не мисля,че това е някакъв проблем..дано не греша...

          Comment


          • #6
            гледахме една 147-ца с компа. стоеше си на 90 и не мърдаше докъто на компютъра показваше различни стойности. например беше дигнала 100 градуса от рязане да видим колко пуши
            1.9JTD 105+

            Comment


            • #7
              Моето уредче дава доста отклонение, но на 90 си е точно 90....по-надолу разликата стига до 6 градуса спрямо датчика...
              Иначе моята кола държи 80тина градуса като я карам леко, като я карам по-живичко си се качва до 90...в града стои малко под 90
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                При мен вече 2 години извънградско си държи 70-80 градуса.
                В града много рядко вдига до 90,но вдигне ли ги не продължава.
                Като пусна парното пада 4-5 градуса.
                Термостата не е сменян,няма и да го сменя,относно черен и зелен датчик,моята е с зелен,но най-точно е по рамата....
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #9
                  Тоя уред в купето не работи вярно на голям % то JTD-тата. Въобще не му вярвам. През лятото седи окло 75-80 градуса (между двете черти втората и средната). В този момент диагностиката на Бобо показваше 87. Сменях датчика, пак същата работа.

                  JTD загрява доста по-бавничко ТС. През зимата не може да отвори термостата дори след 10тия километър. А и доста от топлината я изсмукваме да си топлим купето

                  Първоначално публикувано от Conqueror Покажи съобщение
                  Това, че нямам кора под двигателя може ли да доведе до по-лесно охлаждане на двигателя.
                  Не очаквай чудеса ако сложиш нова. Миналата зима купих оригинална (с ватичка). Можеби има само психологически ефект във времето на загряване. Но пък пази от калта и мизерията по улиците.
                  sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                  Comment


                  • #10
                    Аз остановявам, че парното пречи много на загряването, но само докато си загрее както трябва колата. След това и с пуснато парно си държи температура, лошото е че за да загрее добре трябва да мине доста време. Това ме навежда на мисълта, че може и старият термостат да ми е бил читав. Ако някой може да си го пробва да ми пише едно ЛС може да измислим нещо.

                    ПП: Забелязвам, че при по-остър ляв завой парното започва да духа по-топло (лятото по-студено). Първо си мислех, че е защото се накланям към клапата на парното, но вече съм сигурен, че не е това. Определено след остър ляв завой има прилив на по-горещ въздух. Някой може ли да обясни това?

                    Comment

                    Working...
                    X